Steun het Museum voor Diergeneeskunde

en word vriend!

Draagt u de veterinaire wetenschap een warm hart toe? Bent u geïnteresseerd in de diergeneeskundige geschiedenis en wilt u ook bijdragen aan het behoud van deze bijzondere collectie? U bent al vriend van Museum Diergeneeskunde voor een bedrag vanaf € 25,- per jaar. Op deze manier ondersteunt u projecten van Museum Diergeneeskunde. U kunt denken aan bijzondere aankopen, restauraties aan onze museumstukken of het realiseren van tentoonstellingen.

Als vriend van de Museum Diergeneeskunde ontvangt u ieder jaar van ons een nieuwsbrief, waarin wij u op de hoogte houden van onze activiteiten. Daarnaast ontvangt u eens per jaar een uitnodiging van het Universiteitsmuseum Utrecht voor de jaarlijkse Vriendendag.

Uw donatie is fiscaal aftrekbaar
De Stichting vrienden Museum Diergeneeskunde is aangemerkt als algemeen nut beogende instelling (ANBI). Hierdoor zijn donaties aan de Stichting fiscaal aftrekbaar. Onze bankgegevens zijn NL 41 INGB 00059365 55 t.n.v. Stichting Vrienden van het Museum Diergeneeskunde en het RSIN/ fiscaal(identifcatie)nummer is 8058 17 220. Na uw aanmelding via het onderstaande formulier ontvangt u per e-mail meer informatie over de betaling die jaarlijks in december plaats zal vinden.

Ja, ik word graag vriend!

Ik doneer een bedrag van:

Velden met een * zijn verplichte velden

Gezocht: foto's uit de jaren zestig en zeventig

Het Museum Diergeneeskunde beheert een fotocollectie die bijna 9000 afdrukken en glasdia’s omvat. Deze grote en gevarieerde verzameling bevat naast onderwijs- en onderzoeksmateriaal veel afbeeldingen die het dagelijks leven in de veterinaire praktijk en vooral ook op de faculteit Diergeneeskunde tonen. De nadruk ligt hierbij op de eerste helft van de twintigste eeuw.